شرکت بام آذین
نوشته شده توسط : admin

آردواز سقف شیروانی سردر ورودی در کرمان

معمولا در خانه های ویلایی و یا درب حیاط آپارتمانها. از نوعی سازه های فلزی شیبدار استفاده میشود که از جنس شیروانی آردواز است که با شیب های متفاوت و در رنگهای مختلف اجرا میشود. که به سردر یا ورودی ساختمان و آردواز معروف است. و در قسمت نمونه کارهای سردر، بعضی از کارهای اجرا شده را مشاهده کنید.

 

ساخت سردر آردواز در کرمان

کارایی سردرسقف شیروانی آردواز برای سردر حیاط جلوه زیبایی به نمای ساختمان میدهد و برای همین از مصالح شیک و بهترین متریال استفاده میشود. سردری آردواز محافظ یراق آلات درها و زنگ در و جک و موتور کرکره برقی در برابر آفتاب و باران است. سردرآردواز سقف شیبدار مانند حفاظ عمل کرده و ورود سارقین و دزدها را به ساختمان به مخاطره می اندازد.

 

ورودی ساختمان

شرکت بام آذین با افتخار انواع نمونه کارهای سقف شیبدار آردواز ورودی ساختمان و سردر را جهت انتخاب بهتر شما در سایت خود قرار داده است و با مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان ما راهنمایی لازم را در مورد انتخاب و قیمت انواع سقف شیروانی و آردواز سردر دریافت نمایید. اکیپ اجرایی و نصاب آردواز در کرمان و نصابهای سقف شیبدار گروه بام آذین جزء بهترینها در این حرفه هستند.

 

آردواز شیروانی در کرمان

بهترین مدل آردواز شیروانی مانند یک چتر از نمای ساختمان شما در مقابل آب باران و برف محافظت میکند. آردواز مانع نفوذ آب از دیوارها و آجرهای ساختمان میشود. از نشت آب از لبه بالایی ساختمان به داخل جلوگیری میکند. آردواز مانع نفوذ آب به داخل و نمای ساختمان که مثل رگه های چرکین است، میشود. آردواز هم برای ممانعت از این مشکل است و هم اینکه خود آردواز یک نمای شیک و فانتزی است. آردواز پوشش و محافظ نمای ساختمان است. آردواز بدلیل ممانعت از ورود آب باعث طول عمر ساختمان میشود و در کل سقف شیبدارسقف شیبدار در تمامی شرایط آب و هوایی و جغرافیایی بدلیل جلوگیری از نفوذ آب و سبک بودنش بهترین گزینه است

 

نصب آردواز یک کار خیلی خیلی مهم و تخصصی است و مجری و نصاب آردواز شیروانی باید به خیلی از ریزه کاریها و فوت و فن های نصب آردواز اطلاع کامل داشته باشد.نصابهای آردواز باید به انواع مصالح آردواز و خصوصیات آنها و ابزار مورد نیاز نصب آردواز مطلع باشد. این اطلاعات جدای تکنیک های نصب آردواز است. نصاب شیروانی آردواز باید اطلاعات کاملی از کلیه مدل های آردواز را داشته باشد. نحوه نصب همه مدل های آردواز باهم متفاوت است. آردواز سقف شیبدار انواع مختلف دارد که در مقالات قبلی به آن پرداختیم. بعد از اتمام کار نصب آردواز، راه رفتن بر روی سقف آردواز ممنوع است .

 

شرکت بام آذین بهترین و بروزترین نصابهای آردواز و نصاب سقف شیبدار شیروانی را در اختیار دارد. شما برای انتخاب پیمانکار اجرای سقف شیروانی آردواز باید به میزان تجربه و میزان اطلاعات پیمانکار آردواز و نحوه نصب آردواز سقف شیروانی دقت کنید.





:: برچسب‌ها: اجرای سقف , بام آذین , نصب آردواز ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: