راهنمای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال با ریسک پایین
نوشته شده توسط : admin

راهنمای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال با ریسک پایین

 

 

ارز دیجیتال یکی از موضوعات پر هیجانی است که در چند سال گذشته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. ارز های دیجیتال در ابتدای عرضه خود به دنبال اهدافی مانند پیدایش یک ارز جهانی و همچنین از بین رفتن واسطه های مالی بودند. آن ها تا حدود بسیار زیادی به این اهداف خود دست پیدا کردند و موفق شدند کلیت این موضوعات را به خوبی در دنیای امروزی جا بیاندازند. اما تنها پس از گذشت مدت کوتاهی از عرضه ی ارز های دیجیتال، یک خاصیت نهفته در این ارز ها خودش را نشان داد و طرفداران پر و پا قرصی در سراسر دنیا پیدا کرد. این خاصیت چیزی نبود غیر از قابلیت سرمایه گذاری و حفظ ارزش دارایی.

ارز های دیجیتال انواع مختلفی دارند اما مهم ترین آن ها که همان بیت کوین است، یک ارز دیجیتال محدود است. یعنی فقط به تعداد محدود و مشخصی وجود دارد و پس از مدتی تمام می شود و سکه ی جدیدی به وجود نمی آید. به همین دلیل روز به روز به ارزش این ارز افزوده شده و کسانی که روی این ارز سرمایه گذاری می کنند اکثرا سود های قابل توجهی را به دست می آورند.

اگر کمی در این زمینه تازه کار هستید و منظور ما را درست متوجه نشده اید اجازه دهید یک مثال دیگر برای شما بزنیم، نفت. ذخایر نفت در دنیا محدود است و به همین دلیل هرچه جلوتر می رویم به دلیل محدود شدن منابع و وجود درخواست بالا برای آن، نرخ آن به طور مداوم و با یک شیب ملایم در خال افزایش است. در مورد بیت کوین هم مساله تقریبا به همین شکل است. یعنی تعداد بیت کوین های موجود محدود است و روز به روز به تعداد افرادی که بر روی آن سرمایه گذاری می کنند اضافه می شود. به همین دلیل قیمت بیت کوین در حالت کلی همواره در یک شیب صعودی قرار داشته است.

 

چطور در ارز دیجیتال یک سرمایه گذاری موفق و با ریسک پایین داشته باشیم؟

سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال نیز مانند سرمایه گذاری در بازار بورس، طلا و یا دلار می ماند. شما در تمام این بازار ها می توانید با هزینه ای بسیار کم سرمایه گذاری کنید. اما تمامی این سرمایه گذاری ها ریسک دارند، آن هم ریسک هایی بزرگ! احتمالا به روزی را که دلار به ۲۰ هزار تومان رسید به یاد دارید. در آن روز تمام افرادی با روند بازار آشنایی داشتند ارز هایشان را فروختند و سود های فوق العاده به دست آوردند و کسانی که درگیر خبر های حاشیه ای و پیش بینی های قیمتی عجیب شدند و البته تجربه ای هم نداشتند شاید بتوان گفت همه ی سرمایه خود را از دست دادند. در بازار ارز های دیجیتال هم همین است. در همین ماه گذشته قیمت بیت کوین تا حدود ۷۳۰۰ دلار هم پایین آمد و بعد در عرض دو روز یک جهش ۲۰۰۰ دلاری داشت و قیمتش تا حدود ۹۵۰۰ دلار بالا رفت. در این فضای پر هیاهو لازم است تا یک سرمایه گذاری کارشناسی شده و به دور از هیجان انجام دهید. این خود شما هستید که انتخاب می کنید در دسته ی افراد برنده و کسانی که سود کرده اند باشید و یا در دسته ای که در بدترین شرایط سرمایه گذاری خود را انجام می دهند و به راحتی آن را از دست می دهند.

خوشبختانه برای سرمایه گذاری ارز های دیجیتال یک روش بسیار کاربردی و قابل اعتماد وجود دارد که می تواند ریسک سرمایه گذاری را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. این روش دریافت سیگنال ارز دیجیتال می باشد.

 

سیگنال ارز دیجیتال چیست و چرا مورد اعتماد است؟

در ابتدا می خواهیم به شما بگوییم سیگنال ارز دیجیتال چیست و چرا آن قدر مهم است. سیگنال ارز دیجیتال یک نمودار قیمت است که در آن نمودار قیمت هر ارز دیجیتال در یک بازه زمانی گذشته رسم شده است و بر اساس آن پیش بینی قیمتی آینده برای آن ارز اعلام می شود. این پیش بینی قیمتی توسط کارشناسان و افراد بسیار با تجربه و همچنین سیستم های تحلیلگر بسیار پیشرفته انجام می شود و به همین دلیل از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. در این سیگنال ها به شما گفته می شود هر ارز چه قیمتی دارد و در یک بازه زمانی مشخص مثلا یک بازه هفت روزه قیمت آن ارز تا چه مقدار می تواند رشد کند و یا تا چه مقداری می تواند پایین بیاید. با مطالعه ی این سیگنال ها می توانید یک تصمیم بسیار عاقلانه و منطقی گرفته و سرمایه گذاری مناسبی داشته باشید.

 

 

از کجا سیگنال ارز دیجیتال دریافت کنیم؟

در ایران برای این نمودار ها، کانال سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام وجود دارد که می توانید در آن ها عضو شده و سیگنال ها را دریافت کنید. کانال سیگنال ارز دیجیتال به صورت خصوصی بوده و به همین دلیل فقط افراد موجود در کانال به این نمودار ها دسترسی دارند و می توانند بر خلاف افراد دیگر با آگاهی بیشتری سرمایه گذاری خود را انجام دهند و نتیجه ی بسیار بهتری نیز دریافت کنند.

این نکته را فراموش نکنید که شما در ایران زندگی می کنید و این مورد می تواند سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال را برای شما بسیار جذاب تر از سایر نقاط دنیا کند. دلیل آن هم این است که با انجام این کار درآمد شما کاملا به دلار است و به دلیل ارزش بالای دلار در ایران می توانید درآمد بسیار قابل توجهی را برای خود فراهم نمایید. فراموش نکنید که بدون استفاده از سیگنال ارز دیجیتال شما یک سرمایه گذاری با ریسک بالا را انجام داده اید و ممکن است درگیر حواشی شده و بخشی از سرمایه خود را به راحتی از دست بدهید. اما در سیگنال ارز دیجیتال خبری از حواشی و تب و تاب های بیهوده نیست و تمام پیش بینی ها بر اساس دلیل و منطق است و می تواند شما را تا حد زیادی از سایر افراد جلو اندازد. داشتن درآمد دلاری اصلا خیالی و دور از انتظار نیست، شما می توانید به راحتی و تنها با استفاده از بازار های سرمایه گذاری جدید و موفق، سرمایه خود را به طور روزانه افزایش دهید.





:: برچسب‌ها: سیگنال ترید ارزهای دیجیتال , کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال , سیگنال خرید و فروش بیت کوین , گروه سیگنال بایننس , کانال سیگنال ارز دیجیتال , سیگنال بایننس , سیگنال خرید ارز دیجیتال , کانال تلگرام سیگنال بایننس , سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال , دریافت سیگنال ارز دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: